لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است

اطلاعات تماس

09132564789

اصفهان خیابان شهید بهشتی پ22

Sabatheme@info.com

مارا در شبکه های اجتماعی فالو کنید

ترجمه فوری ناتی

ترجمه فوری ناتی نوعی از ترجمه ناتی است که در مدت زمان کوتاهی و معمولاً در عرض چند روز و یا چند ساعت کاری انجام می شود. این نوع ترجمه برای افرادی که نیاز به ترجمه مدارک خود برای مهاجرت به استرالیا، کانادا و یا نیوزیلند دارند و البته از لحاظ زمانی تحت فشار هستند بسیار کاربردی است. در برخی موارد به علت های مختلف از جمله فرارسیدن ددلاین های دانشگاه و یا درخواست آفیسر ویزا، زمان کافی برای آماده سازی مدارک برای ترجمه و انجام تاییدات با مهر ناتی وجود ندارد. در این شرایط خیلی بهتر است که از سرویس ترجمه فوری ناتی وی ترنس استفاده کنید.

ترجمه فوری ناتی مزایای زیر را دارد:

  • سرعت: ترجمه فوری ناتی در مدت زمان کوتاهی انجام می شود و متقاضیان را از نگرانی در مورد تاخیر در روند مهاجرت خود نجات می دهد. به عنوان مثال، اگر شما برای دریافت ویزای دانشجویی استرالیا اقدام می کنید، باید مدارک خود را در اسرع وقت ترجمه و ارائه دهید. ترجمه فوری ناتی به شما این امکان را می دهد که مدارک خود را در زمان مقرر ترجمه کنید و روند درخواست ویزای خود را بدون تاخیر پیش ببرید.
  • اعتبار: ترجمه فوری ناتی توسط مترجمان NAATI انجام می شود و مورد تایید استرالیا و کشورهای مشترک منافع از جمله کانادا، نیوزلند و انگلستان است. این بدان معناست که ترجمه شما دقیق و قابل اعتماد است و می توانید با خیال راحت آن را به ادارات دولتی و غیر دولتی و مقامات کشورهای نام برده ارائه دهید.

 

  • بدون تاریخ انقضا: ترجمه فوری ناتی مانند سایر ترجمه های NAATI دارای اعتباری دائمی است و نیازی به تمدید آن نیست. این بدان معناست که می توانید از ترجمه خود برای مدت طولانی استفاده کنید و نگران انقضای اعتبار آن نباشید.
سریع ترین روش ترجمه ناتی با vtrans

هزینه ترجمه فوری ناتی:

هزینه ترجمه فوری ناتی بسته به نوع مدرک، حجم ترجمه و زمان تحویل متفاوت است. به طور کلی، هزینه ترجمه فوری ناتی کمی بیشتر از ترجمه عادی ناتی است. با این حال، با توجه به مزایای این نوع ترجمه، می توان گفت که هزینه آن ارزشش را دارد. در مجموعه ما، ترجمه فوری ناتی به عنوام فست ترک (Fast Track)  نام برده می شود. برای اطلاع از هزینه های ترجمه فوری تانی ، می توانید با مسئول این واحد تماس بگیرید و یا از طریق ارسال ایمیل ، ارزیابی هزینه درخواست خود را داشته باشید.

 

نحوه سفارش ترجمه فوری ناتی:

برای سفارش ترجمه فوری ناتی، می توانید از طریق ارسال ایمیل به آدرس info@vtrans.ir  و یا از طریق تلگرام  ۰۹۳۸۱۴۸۵۲۹۱ اقدام کنید. در هنگام سفارش، مدارک مورد نیاز را باید به صورت اسکن یا عکس ارسال کنید تا ظرف کمتر از ۱ ساعت (در روزهای کاری)  پس از ارسال درخواست، قیمت گذاری انجام شده و به اطلاع شما می رسد. در صورت تایید متقاضی، مترجم ناتی کار ترجمه را آغاز می کند و پیش نویس ترجمه را برای شما ارسال می کند. پس از تایید پیش نویس، ترجمه نهایی آماده می شود و به صورت آنلاین یا حضوری تحویل شما داده می شود.

مزایای ترجمه سریع vtrans

چند نکته مهم در مورد ترجمه فوری ناتی:

  • برای سفارش ترجمه فوری ناتی، باید مدارک خود را به صورت اسکن یا عکس با کیفیت بالا ارسال کنید. این امر به مسئول مربوطه کمک می کند تا قیمت گذاری دقیق تری برای درخواست شما انجام دهد.
  • اگر مدارک شما حجم زیادی دارد، ممکن است زمان تحویل ترجمه فوری کمی افزایش یابد.
  • اگر نیاز به ترجمه فوری مدارک خود دارید، بهتر است سفارش خود را زودتر ثبت کنید تا در زمان مقرر تحویل بگیرید.

 

 

ترجمه فوری ناتی یکی از بهترین گزینه ها برای افرادی است که نیاز به ترجمه مدارک خود برای مهاجرت به استرالیا یا نیوزیلند دارند. این نوع ترجمه دارای مزایای زیادی مانند سرعت، اعتبار و بدون انقضا است. با این حال، باید توجه داشت که هزینه این نوع ترجمه کمی بیشتر از ترجمه عادی ناتی است که بر اساس تعداد و فشردگی زمانی متقاضی، قیمت گذاری می شود.